همکاری در فروش

لطفا با دقت مطالعه بفرمایید

delivery return img

با سلام خدمت شما همکار عزیز

شهرکامپیوتر از آذرماه سال 1402 تصمیم به ایجاد فرصت های همکاری جدید با همکاران سراسر کشور گرفته .

شهرکامپیوتر با داشتن هزاران مشتری و همکار در سراسر کشور دارای پتانسیل فروش قدرتمندی در بین سایت های رقیب هستش

در حال حاضر شهرکامپیوتر با مجموعه های مطرح و بزرگی از جمله شهر سخت افزار – سخت افزار مگ – یکتانت –ایمالز–ترب(تبلیغات ویژه) – گیمفا و … دارای قرارداد تبلیغاتی هستش که این موضوع باعث هرچه بیشتر دیده شدن شهرکامپیوتر در بین خریداران کامپیوتر در سراسر کشور شده . شهرکامپیوتر همچنین شبکه قدرتمندی از بازاریاب ها رو در سراسر کشور فراهم کرده که از فروش ها مجموعه سود میبرند .

در حال حاضر 2 مدل امکان همکاری با همکاران عزیز وجود داره که یک مورد فقط برای همکاران شهر تهران و مورد دوم برای همکاران و بازاریابان در سراسر کشور هستش

شرایط همکاری با همکاران شهر تهران :

فروشنده شدن

از آذر ماه سال 1402 امکان جدیدی با عنوان “فروشنده شوید ” در سایت شهر کامپیوتر ایجاد شده که توسط اون شما همکاران عزیز میتونید خیلی راحت کالاهاتون رو روی سایت شهر کامپیوتر قرار بدید و بفروشید .

این امکان در حال حاضر فقط برای همکاران شهر تهران فعال هستش . در حال حاضر فقط امکان فروش اجناس در حد نو و آکبند در شهر کامپیوتر وجود داره و متاسفانه امکان قرار دادن کالای قدیمی و مورد دار رو در شهرکامپیوتر نداریم (قطعات تولید سال 2014 به بالا امکان آگهی در شهرکامپیوتر رو دارند و قطعات قدیمی تر امکان فروش در شهرکامپیوتر رو ندارند)

نحوه ثبت نام به عنوان فروشنده در سایت شهر کامپیوتر بسیار ساده هستش
ابتدا در سایت به صورت معمولی ثبت نام کنید و بعد مدارک شناسایی + ادرس مغازه و شماره تلفن رو از طریق پشتیبانی تلگرام به شماره 09363745872 ارسال کنید تا همکاران ما شرایط شما رو بررسی کنند .
در صورت تایید مدارک شما یک نمونه فرمه قرارداد به صورت PDF برای شما ارسال میشه که بعد از تکمیل و ارسال فرم برای ما پنل شما فعال میشه و میتونید کالاهاتون رو در سایت قرار بدید.

بعد از فروش رفتن قطعاتتون در سایت پیامکی برای شما میاد که قطعات فروش رفته رو ظرف 48 ساعت به صورت بسته بندی شده به انبار شهر کامپیوتر ( واقع در خیابان انقلاب ) تحویل بدید و فاکتور دریافت کنید .
نحوه تسویه هم به این صورت هستش که بعد از تایید انبار شهر کامپیوتر کالا برای خریدار ارسال میشه و مبلغ اون بین 10 الی 14 روز کاری به حساب شما واریز میشه .
درصد کارمزد های فروش برای تمای کالاها معادل 3 درصد هستش برای مثال اگه شما کالایی با مبلغ یک ملیون تومان در سایت بفروشید – مبلغ 30 هزارتومن از این فروش به سایت شهر کامپیوتر تعلق میگیره و 970 هزارتومان باقی مونده به حساب شما واریز میشه

ضمنا در ماه اول تعرفه تمامی فروش ها فقط یکدرصد خواهد بود .
در صورتی که کالای فروخته شده رو ظرف مدت تایین شده به انبار تحویل ندید سفارش به صورت خودکار کنسل میشه و مبلغ کارمزد به عنوان جریمه از شما کسر میشه .

در حال حاضر فقط کالاهای حوزه کامپیوتر و موبایل و لپتاپ امکان فروش در سایت شهر کامپیوتر رو دارند .

شرایط همکاری با همکاران و بازاریابان در سراسر کشور :

affiliate marketing

شهرکامپیوتر برای همکاران عزیز در سراسر کشور امکانی رو فراهم کرده که از طریق معرفی کالاهای سایت به سایر خریدارن کسب درامد (پورسانت) داشته باشند .

کسب در آمد در این مدل به این صورت هستش : هر کاربر در سایت به صورت خودکار یک کد معرف و یک لینک اختصاصی داره . بازاریابان عزیز میتونند با دراختیار گزاشتن لینک یا کد معرف در اختیار سایر خریدارن از این طریق کسب درآمد کنند .

برای مثال در صورتی که یک خریدار در هنگام خرید کد معرف شما رو در وارد کنه یکدرصد تخفیف میگیره و همزمان یکدرصد از کل مبلغ فروش هم در کیف پول مجازی اکانت شما در شهرکامپیوتر شارژ میشه.

برای نمونه فرض کنید کاربری از طریق لینک یا کد معرف شما وارد سایت شهرکامپیوتر میشه و یک کیس به مبلغ 15 ملیون تومن میخره و درهنگام پرداخت کد معرف شما رو در کادر مربوطه وارد میکنه . بلافاصله مبلغ 150 هزارتومن تخفیف به کاربر نمایش داده میشه و کاربر با پرداخت 14850 اون کیس رو میخره و همزمان مبلغ 150 هزارتومن دیگه در کیف پول معرف (شما) شارژ میشه که شما میتونید با این اعتبار از سایت خرید کنید یا درخواست پرداخت به صورت کارت به کارت رو کنید .

BAZARYABI

.

سوالات متداول

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ارتباط با ما

  • phone 91004475 021
  • eitaa icon colorful ShahrcomputerShop@
  • telegram ShahrcomputerShop@
  • email info@shahrcomputer.com

ارتباط با ما در شبکه های اجتماعی: