وبلاگ

این گوشی‌های محبوب شیائومی دیگر آپدیت نمی‌شوند

این گوشی‌های محبوب شیائومی دیگر آپدیت نمی‌شوند


شیائومی به صورت دوره‌ای فهرست پایان پشتیبانی از دستگاه‌های خود یا همان EOS را آپدیت می‌کند و در آخرین بروزرسانی این فهرست شاهد اضافه شدن نام چهار گوشی محبوب این برند به این لیست هستیم.

xiaomi-EOS-2.jpg

البته این برند چینی استراتژی‌های مختلفی در آپدیت دستگاه‌های خود داشته و معمولاً به صورت ناگهانی و غیر منتظره به پشتیبانی از گوشی‌های خود پایان می‌دهد. در بروزرسانی آوریل EOS لیست شیائومی شاهد پایان پشتیبانی از گوشی‌های Redmi Note 10 Pro و POCO X3 Pro و Mi 11 Lite هستیم.

xiaomi-EOS-2.jpg

علاوه بر این گوشی MIX Fold نیز به پایان راه رسیده و دیگر هیچ آپدیتی برای آن منتشر نخواهد شد. دستگاه‌های فهرست شده نه تنها به‌روزرسانی‌های HyperOS جدید را دریافت نمی‌کنند، بلکه وصله‌های امنیتی را نیز دریافت نخواهند کرد.

xiaomi-EOS-2.jpg

شیائومی پیش از این دو مدل مختلف Mi 11 Lite (lisa) و Mi 11 Lite 5G (renoir) را معرفی کرده بود. اکنون مدل 4G با کد (lisa) مدتی است که هیچ آپدیتی را دریافت نکرده است.

در همین رابطه بخوانید:

– آپدیت سیستم عامل HyperOS بالاخره برای گوشی پوکو F4 شیائومی منتشر شد

گوشی Redmi Note 10 Pro با رابط کاربری  MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 به کار خود پایان داده و وضعیت برای گوشی‌های POCO X3 Pro و Mi 11 Lite هم به همین منوال بوده و خبری از آپدیت‌های جدید نخواهد بود. این در حالی است که MIX Fold از رابط کاربری HyperOS مبتنی بر اندروید 13 بهره خواهد برد.



منبع

دیدگاهتان را بنویسید