وبلاگ

اجرای شگفت‌انگیز بازی Cyberpunk 2077 روی گوشی‌های قدیمی اندرویدی! [تماشا کنید]

اجرای شگفت‌انگیز بازی Cyberpunk 2077 روی گوشی‌های قدیمی اندرویدی


به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد با کمک یک شبیه‌ساز می‌توان بازی جذاب و بسیار سنگین Cyberpunk 2077 را بر روی گوشی‌های اندرویدی اجرا کرد. این بازی با رزولوشن 720p و بر روی گوشی Lenovo Legion Y70 راه‌اندازی شده است.

بدون شک بازی جذاب Cyberpunk 2077 را می‌توان یکی از سنگین‌ترین عناوین دنیای گیم توصیف کرد که حتی برخی از قدرتمندترین پردازنده‌های گرافیکی ساخت انویدیا و AMD را هم به زانو در می‌آورد.

با این حال، به نقطه‌ای از تاریخ رسیده‌ایم که گوشی‌های هوشمند اندرویدی آن‌قدر قدرتمند شده‌اند که می‌توانند این بازی بزرگ جهان‌باز را بر خلاف انتظار ما، به راحتی اجرا کنند.

اجرای Cyberpunk 2077 روی گوشی‌های اندرویدی

بر اساس گزارش Wccftech، بازی اکشن Cyberpunk 2077 که توسط استودیوی CD Projekt Red توسعه یافته، اخیراً بر روی یک گوشی هوشمند Lenovo Legion Y70 اجرا شده است. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و پردازنده گرافیکی Adreno 730 مجهز شده و توانسته بازی فوق را با شبیه‌سازی موباکس اجرا کند.

اجرای شگفت‌انگیز بازی Cyberpunk 2077 روی گوشی‌های قدیمی اندرویدی

گرچه این بازی در رزولوشن 720p اجرا شده و به دلیل عدم سازگاری در برخی صحنه‌ها با اشکالات بصری یا افت فریم ناگهانی مواجه خواهیم شد، اما باز هم امکان اجرای بدون مشکل آن روی یک گوشی همراه فوق‌العاده چشمگیر است.

در همین رابطه بخوانید:

– بازی Cyberpunk 2077 به آخر خط رسید؟

در نظر داشته باشید که اجرای بازی Cyberpunk 2077 بر روی یک گوشی هوشمند عرضه شده در سال 2022 در حالی است که عنوان مذکور همچنان برای کنسول‌های نسل قبل مانند پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان سنگین‌تر محسوب می‌شود.

اجرای شگفت‌انگیز بازی Cyberpunk 2077 روی گوشی‌های قدیمی اندرویدی

بازی Cyberpunk 2077 اواخر سال 2020 توسط استودیوی CD Projekt منتشر شد و از همان ابتدا به دلیل مشکلات عدیده و باگ‌های فراوان با انتقاد تند گیمرها مواجه گردید. با این حال، توسعه‌دهندگان طی ماه‌ها و سال‌ها آپدیت‌های زیادی برای این بازی منتشر کرده و آن را به یکی از جذاب‌ترین عناوین دنیای گیمینگ تبدیل کردند.



منبع

دیدگاهتان را بنویسید